Студентські конфлікти тепер можуть вирішувати самі студенти



       11 травня 2017 року  у студентському гуртожитку Сумського медичного коледжу заснована Служба примирення: «Нове покоління».


    До складу Служби примирення входять студенти: Тертична Анастасія, Губерненко Марина, Герасимечко Валерія, Мухамич Світлана,  Богданова Неля, Сущенко Катерина,  Турчин Анастасія, вихователь гуртожитку Лех Т. Ф. та координатор служби: Сагер І. В. - практичний психолог коледжу. 

       Служба примирення - це команда підготовлених студентів -посередників (медіаторів), які допомагають своїм одноліткам розв'язувати конфлікти мирним шляхом.

          Медіація це добровільний і конфіденційний процес, в якому нейтральна третя сторона (медіатор) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятий варіант вирішення будь-якої ситуації, що склалася

Хто може звернутися до медіатора за допомогою?
  • будь – який студент коледжу;
  • викладачі;
  • батьки. 
 Основні принципи медіації:


1. Добровільність - кожна із сторін добровільно визначається щодо участі у переговорах і усвідомлює, що рішення може бути досягнуте тільки шляхом співробітництва. Можливе добровільне припинення процесу на будь-якому етапі.
2. Розподіл відповідальності - сторони несуть відповідальність за прийняття рішення і його виконання, медіатор - за дотримання правил та принципів процедури.
3. Нейтральність, безпристрасність - під час процесу медіатор не займає позицію однієї із сторін, не оцінює їх, а рівною мірою допомагає обом.
4. Конфіденційність - усе, що відбувається на медіації, не розголошується ні медіатором, ні сторонами, за винятком ситуацій, коли сторони планують завдати шкоди собі чи комусь.

Коментарі